Friday 12 April 2013

Proses Detoksifikasi SNE Kapsul & Beutskin Essence

Assalamualaikum w.b.t
Hye korang! Sorry blog terabai beberapa hari. Owner blog sihat walafiat cuma kekangan idea untuk mengarang. Biasa la, kalo nak update blog memerlukan idea yang banyak dan bernas gitu. Hahaha. Lagi bagus kalau setiap entry mampu memberikan info2 yang sangat diperlukan oleh rakan2.
.
Okey. Kali ni mira nak share pasal proses DETOX. Again and again and again, ramai naw yang SMS/Whatsapp memang akan tanya soalan yang sama.

"Sis kenapa saya makan Beutskin/SNE ni muka naik jerawat?"
"Sis kenapa muka saya naik ruam2 kecik lepas makan Beutskin/SNE ye?"
"Sis berapa lama proses jerawat2 ni semua supaya saya boleh dapat skin macam sis?"
Dan beberapa soalan yang hampir sama la. Actually itu semua merupakan proses DETOKSIFIKASI ye adik2, kakak2, abg2 semua.

"Proses detox adalah proses semulajadi badan. Ia membantu tubuh untuk membuang badan beracun dan tidak berguna dari badan. Ia bagi membantu kita lebih sihat dan cergas. Proses detox yang sempurna membantu tubuh menyerap nutrien dan zat baru dengan lebih baik."
Sebenarnya, proses detox setiap individu adalah tidak sama. Ada yang keluar jerawat, ada yang buang angin, ada yang demam (keluar peluh yang luar biasa), ada yang badan sengal2, ada juga proses detox berlaku melalui darah haid (period yg lebih lama dari biasa), ada yang wajahnya naik ruam, sakit2 sendi, sakit kepala dan sebagainya. Bergantung kepada tahap ketahanan tubuh masing2. Tapi anda semua tidak perlu risau kerana proses ini tidak lama dan sementara sahaja. Biasalah, nak cantik memerlukan kesabaran yang tinggi kan :) Selain cantik kita juga peroleh manfaat untuk tubuh badan yang sihat.
.
Selalunya, untuk mempercepatkan proses detox ini saya sarankan anda untuk minum excel tea. Tea SNE ni berbeza daripada tea2 lain. Tea SNE tidak menyebabkan perut anda memulas2 dan cirit-birit. Selain itu, Excel tea ni membantu melawaskan pembuangan sisa2 anda dengan lebih baik.

"Perlu diingatkan, setiap hari badan kita mengumpul toksin. Toksin ni boleh didapati dari makanan, udara, air, asap dan sebagainya. Pengambilan Excel Tea bersama produk SNE yang lain seperti Kapsul SNE & Beutskin Essence, akan mempercepatkan proses penyingkiran toksin melalui pembuangan air besar."



Beutskin Essence : RM210.00 FREE POSTAGE + FREE MEMBERSHIP
SNE Kapsul : RM198.00 FREE POSTAGE + FREE MEMBERSHIP
Excel Tea : RM75.00 (30 sachet) FREE POSTAGE + FREE MEMBERSHIP

TRIAL PACK
30 BIJI BEUTSKIN ESSENCE + 30 BIJI SNE KAPSUL ONLY RM210.00

Do like my fanpage : Cyrus Amiera Beutskin Essence
SMS/Whatsapp only : 019-3314022/016-3334507

Photobucket

No comments:

Copyright 2013-2014 | Templates Reserved for Cyrus Amiera™ | © Designed by Nurulchumel | All Rights Reserved™