Sunday 21 April 2013

How To Contact Me?

Assalamualaikum w.b.t
Tentang Diri Saya
Nama penuh saya Nur Ana binti Baharudin. My nickname since 2005 is Miera. My FB, Twitter, Instagram n etc known as Cyrus Amiera. Cyrus tu nama anak bujang saya :) Saya involve dalam bisnes SNE Marketing since September 2012 until now. Bisnes SNE ni saya buat secara part time je. Full time saya keje di opis. Saya bermula dengan income 3 angka, 4 angka dan sekarang maintain 5 angka. Syukur Alhamdulillah. Siapa kata dengan SNE kita xboleh jana pendapatan lumayan? Di samping kita cari duit poket, kita boleh dapat kesihatan yang lebih baik dan kecantikan yang maksimum in shaa Allah.
Hubungi Saya
Beberapa cara untuk hubungi saya. Antaranya seperti berikut :-
Facebook : www.facebook.com/cyrusamiera.resources (Fanpage)
Facebook : www.facebook.com/cyrus.amiera (Personal FB)

Email : cyrus.amiera@yahoo.com

Phone : 019-3314022 or 016-3334507 (SMS/Whatsapp only)

Jom kita sama2 cuba untuk bebaskan diri dari segala bebanan hutang specially kewangan. SNE Marketing "WAY TO MONEY FREEDOM"

Photobucket

No comments:

Copyright 2013-2014 | Templates Reserved for Cyrus Amiera™ | © Designed by Nurulchumel | All Rights Reserved™