Wednesday 12 June 2013

Senggugut (Period Pain) - Atasi Dengan Pengambilan SNE Kapsul

Assalamualaikum w.b.t
Hari ni kita bercerita plak mengenai masalah utama kaum hawa. Boleh dikatakan senggugut dan wanita tidak dapat dipisahkan. Haid merupakan teman baik kaum wanita yang memang tidak dapat dipisahkan. Nah, bagi wanita yang sentiasa mengalami senggugut setiap bulan ini memang nightmare anda. :p
.
Bercakap melalui pengalaman yang dah berbelas tahun mengharungi senggugut, mira sangat2 faham cemane rasa kesakitan yang terpaksa kita harungi sepanjang hari. Kalau ikut rekod mira sendiri, dulu setiap bulan adalah wajib untuk MC ketika datang bulan. Bila senggugut menyerang, emosi pon bercelaru. Mana nak harung sakit2 dan terbaring sepanjang hari, maka memang sah2 la kalau ade sesapa mengganggu time rest tu menempah tiket nak kene marah la. Hahaha.
.
Haid atau menstruasi adalah keluarnya darah  dari vagina kerana luruhnya lapisan dinding rahim yang banyak mengandungi pembuluh darah. Kebanyakan senggugut terjadi apabila lapisan dinding rahim ini runtuh. Antara gejala senggugut ialah  sakit di bahagian bawah perut (ini yang memang kerap mira alami), bahagian dalam paha terasa seperti ditarik-tarik, cirit-birit, muntah, sakit kepala dan pening. Oh sangat2 sakit :((
.
Kalau dulu sebelum kenal SNE Kapsul, memang Panadol Menstrual ni la kawan baik mira. Tapi bila da terlalu kerap bergantung pada panadol ni so dah xde kesan pape dah pada diri mira. Makan la sepapan pon tetap akan sakit jugak. Lagipun doktor tidak sarankan untuk kita makan panadol ni terlalu kerap. Bahaya.
.
Tahukah anda juga bahawa, sakit senggugut juga boleh menyebabkan kesukaran untuk hamil? Ni lagi satu nightmare sebenarnya. Perempuan selepas kahwin pastinya mengimpikan untuk dapat cahaya mata penyeri rumahtangga kan? So mari cuba kurangkan atau hilangkan kesakitan senggugut itu secepat mungkin. 
.
Kenapa perlu pilih SNE Kapsul? Salah satu fungsi SNE Kapsul adalah untuk menstabilkan hormon. Selain itu SNE Kapsul berkesan untuk menyingkirkan toksin dan radikal bebas, meningkatkan sistem imun, mengaktifkan sel otak, sistem saraf dan sistem endokrin, serta menyelaras dan membaik pulih sel-sel badan untuk mencapai tahap metabolisme yang optimum.
.
Bagaimana cara pengambilan SNE Kapsul untuk avoid senggugut ni? Haaaaa ni lagi satu yang penting ye. Jangan la korang arini period arini baru nak makan SNE Kapsul tu kan. Memang la betul SNE Kapsul akan bantu reduce kesakitan tu tapi bulan2 akan datang tetap sakit lagi so no point la. Itu yang dapat complaint kata makan SNE xde kesan apapun. Cemane nak ada kesan kalau cara pengambilan tak betul bukan? So ini dia cadangan mira.
Amalkan pengambilan SNE Kapsul sebiji pagi dan sebiji malam setiap hari tanpa skip!

Hah tak susah pon kan? Selain daripada kita fokus untuk mengelak sakit senggugut datang pada masanya, SNE Kapsul juga mempunyai 1001 kebaikan lagi kepada tubuh badan kita. So amalkan makan SNE Kapsul dengan konsisten untuk kesejahteraan hidup anda. Apa ada pada nilai RM198.00 (60 biji kapsul sekotak) dengan hazab untuk mengharungi senggugut yang maha hebat tu? Fikir-fikirkanlah :)

SNE Kapsul : RM198.00 FREE POSTAGE + FREE MEMBERSHIP + FREE GIFT

Do like my fanpage : Cyrus Amiera Beutskin Essence
SMS/Whatsapp only : 019-3314022/016-3334507


Photobucket

No comments:

Copyright 2013-2014 | Templates Reserved for Cyrus Amiera™ | © Designed by Nurulchumel | All Rights Reserved™