Wednesday 12 June 2013

Produk : Wis-D Essence dan SNE Kapsul Khas Buat Ibu Hamil

Assalamualaikum w.b.t

Teruja mira nak kongsikan dengan anda apa yang mira amalkan sepanjang mengandung 21 minggu ni. Seperti yang anda semua tau, sekiranya kita hamil adalah tidak digalakkan untuk mengambil Beutskin Essence ya kerana bimbang akan keselamatan ibu dan bayi dalam kandungan.
.
Ramai ibu2 hamil di luar sana bertanya kepada mira, produk SNE apa yang mira amalkan supaya dapat kekalkan tenaga sepanjang hari. Baiklah. Sepanjang 21 minggu ni produk SNE yang mira amalkan adalah SNE Kapsul dan Wis-D Essence. 
.
Pertama sekali mira share dulu kelebihan SNE Kapsul ni kepada ibu hamil. Fungsi SNE antaranya adalah untuk menyingkirkan toksid dalam badan. Oleh itu secara tidak langsung SNE Kapsul dapat membantu ibu2 hamil dalam mengharungi masalah morning sickness di awal kehamilan. Walau xbanyak tapi SNE Kapsul tetap membantu :) Morning sickness terjadi disebabkan peningkatan hormon dalam darah dan toksid dalam badan yang tidak dapat disingkirkan dan menyebabkan ibu2 mengalami masalah penghidratan yang teruk.
.
Kalau anda semua da tau banyak kelebihan SNE Kapsul, so arini mira nak share berkenaan dengan Wis-D Essence plak. Apa yang bestnya Wis-D ni kan? Kepada mereka yang hamil disarankan mengambil supplement ini bersama SNE Kapsul adalah memberikan anda cerdas berfikir, tidak berasa lemah daya ingatan semasa mengandung. Kepada bayi juga akan merangsang perkembangan otak bayi dan memberikan pertumbuhan yang sihat dan tidak terbantut. Insyaallah bayi yang dilahirkan mempunyai IQ yang cerdik dan pintar.

Wis-D Essence : RM189.00 FREE POSTAGE + FREE MEMBERSHIP + FREE GIFT
SNE Kapsul : RM198.00 FREE POSTAGE + FREE MEMBERSHIP + FREE GIFT

Do like my fanpage : Cyrus Amiera Beutskin Essence
SMS/Whatsapp only : 019-3314022/016-3334507



Photobucket

No comments:

Copyright 2013-2014 | Templates Reserved for Cyrus Amiera™ | © Designed by Nurulchumel | All Rights Reserved™