Thursday 7 August 2014

Jubah Untuk Satu Keluarga dari Amiera Hijab

Assalamualaikum w.b.t

Syukur. Atas sedikit ilham yang dikurniakan Allah SWT maka terhasillah jubah untuk kami sekeluarga (4 beranak). Since 'hijrah' saya lebih selesa berjubah walau ke mana sahaja saya pergi. Jadi bila saya berjubah secara automatiknya semua satu family terpaksa follow jugak rules yang ditetapkan. Hahaha!
Tahun ini kami tiada tema raya. Main belasah je tengok mana kain yang ada lebih-lebih so buatlah jubah untuk kami sekeluarga. Jimat okey! For the first time actually saya pakai warna turquoise ni. Mula-mula jubah ni match dengan sequin pink tapi kebetulan sequin da habis makanya main random ambik belasah je pakai sequin silver. 
Jubah ni akan mula dijual minggu hadapan di instagram @amierahijab dan di fanpage Amiera Hijab (Facebook). Memandangkan permintaan untuk jubah satu family sangat tinggi, insyaAllah akan diusahakan untuk produce dalam masa terdekat.
Yang ni Jubah Hanan Vol 1. Buat masa ni production stop dulu sebab nak bagi laluan kepada Jubah Hanan Vol II yang mejadi kegilaan ramai. Heeee. Jangan risau sebab walaupun berjubah tetap boleh menyusukan bayi. Breastfeeding friendly, wudhuk friendly & of coz pregy mom pon boleh pakai. Depends pada size masing-masing.
.
So jangan lupa follow kami di instagram dan facebook ya. Thank you :)

 photo sign_zpsb4ae9465.png

No comments:

Copyright 2013-2014 | Templates Reserved for Cyrus Amiera™ | © Designed by Nurulchumel | All Rights Reserved™