Thursday 1 August 2013

Soal Jawab Beutskin Essence

Assalamualaikum w.b.t

Jom kita bersoal jawab lagi berkenaan dengan Beutskin Essence ni. Dont worry, iolls ok je nak menjawab. Sekiranya terdapat kemusykilan silakan bertanya. Jangan malu jangan segan ye uolls :)
.
SOALAN
Boleh ke makan Beutskin Essence time period?

JAWAPAN
Boleh. Beutskin Essence membantu dalam melancarkan pengeluaran darah-darah kotor dan membersihkan tiub atau saluran peranakan dan membantu mengelakkan senggugut.

SOALAN
Kenapa makan Beutskin Essence habis sekotak tapi xnampak apa-apa hasil?

JAWAPAN
Beutskin Essence membantu merawat bahagian dalaman badan terlebih dahulu antaranya dengan memperbaiki sistem pencernaan, melaraskan hormon tubuh, melancarkan peredaran darah, menyahtoksin dan memperbaharui sel. Ini memerlukan masa dan Beutskin Essence akan merawatnya secara berperingkat. Sekiranya dalaman sudah elok sempurna maka ia akan terhasil pada kulit luaran anda dimana kulit akan tampak lebih bersih, halus, lembap dan cerah.

SOALAN
Kenapa muka saya nak bintik-bintik ruam?

JAWAPAN
Sekiranya anda makan supplement, anda perlu untuk minum air yang banyak. Sekurang-kurangnya 3 liter sehari. Ini kerana, Beutskin Essence sedang dan hendak menjalankan tugasnya. Kekurangan air boleh menyebabkan proses detox tidak berjalan dengan lancar seterusnya menyebabkan keluar bintik ruam di wajah. Masalah ini boleh di atasi dengan pengambilan air kosong yang secukupnya.

Ok ini antara soalan famous amous yang sering di tanya. So kalau anda ada soalan2 lain silakan bertanya ye :)



Photobucket

No comments:

Copyright 2013-2014 | Templates Reserved for Cyrus Amiera™ | © Designed by Nurulchumel | All Rights Reserved™