Thursday 2 May 2013

Slimmerz SNE & Cadangan Pengambilan Slimmerz Yang Sesuai

Assalamualaikum w.b.t
Pertama sekali mira mohon maaf sebab jarang2 update pasal produk2 SNE Marketing yang lain. Usually mira fokus pada killer produk iaitu Beutskin Essence dan SNE Kapsul. Tapi kebelakangan ini ramai yang mula berminat membeli dan ingin mencuba produk pelangsingan badan daripada SNE Marketing. Produk Slimmerz ini diyakini tidak memberikan kesan sampingan kerana tidak memberikan penurunan berat badan yang terlalu drastik :)
Slimmerz Capsule
Normal Price : RM350.00
Cyrus Amiera Price : RM295.00 + FREE POSTAGE + FREE MEMBERSHIP + FREE GIFT


FUNGSI PRODUK :
  1.  Prinsip pengaktifan 5 kali ganda yang unik. Ia dapat mengaktifkan enzim lemak dan mencapai kadar penguraian lemak sehingga 32 kali ganda berbanding dengan sebelumnya.
  2. Selepas penggunaan produk selama 20 minit, ia dapat diserap dengan segera oleh tubuh badan dan menambahkan rembesan TGE dibahagian tubuh badan yang mempunyai himpunan lemak.
  3. Pati tumbuhan semulajadi yang diekstrak dengan bio-teknologi ini dapat memutuskan 'rantai penyerapan dan penghadaman' lemak dengan segera.
  4. Membetulkan metabolisme molekul lemak yang terganggu dibahagian tertentu atau secara keseluruhannya. Ia menguraikan sel lemak lebihan yang terkumpul dan mengawal pembentukan lemak baru.
  5. Penyelarasan metabolisme molekul lemak secara keseluruhan, menambahkan kandungan air yang diperluhan oleh tubuh badan, meningkatkan keanjalan dan kehalusan kulit.
  6. Mencantikan payu dara, punggung dan kulit. Memperbaiki peredaran darah, vena varikos dan membentuk ukuran badan yang menarik.


.
Untuk kesan yang lebih baik adalah sangat disarankan untuk mengambil Slimmerz bersama-sama dengan SNE Kapsul dan Excel Tea supaya proses detoksifikasi berjalan lebih lancar dan cepat. SNE Kapsul dapat membekalkan khasiat, menyingkirkan radikal bebas serta menstabilkan hormon. Manakala Excel Tea membantu dalam menyingkirkan toksin dan menyingkirkan lemak secara berperingkat dan lebih selamat.
.
Ingin diingatkan bahawa, pengambilan Slimmerz dan Excel Tea tidak akan menyebabkan berlakunya cirit birit. Mungkin ada diantara anda mengalami masalah kerap membuang angin, sendawa serta berpeluh-peluh. Jangan risau kerana itu merupakan salah satu cara toksin dibuang.

CADANGAN PENGAMBILAN SLIMMERZ

Permulaan, sila makan 1 biji Slimmerz pada waktu pagi SELEPAS SARAPAN. Jika selepas pengambilan tiada sebarang tindak balas seperti pening tambah dos pada sebelah tengah hari SELEPAS MAKAN TENGAHARI.

Teruskan antara 5 hari hingga seminggu, jika tiada rasa pening tambah dos ke 2 biji pagi SELEPAS sarapan. Jika selepas pengambilan tiada sebarang tindak balas seperti pening tambah dos 2 biji pada sebelah tengah hari SELEPAS lunch.

ADALAH DITEGASKAN BAHAWA : Maksimum pengambilan Slimmerz Capsule untuk sehari ialah 4 kapsul sahaja. 4 biji sehari ini perlu diambil secara berperingkat, TIDAK DIGALAKKAN AMBIL 4 BIJI KAPSUL SEKALIGUS! 
Dan yang paling penting, amalkan minum air kosong dengan banyak supaya proses detox lebih lancar :)

Photobucket

No comments:

Copyright 2013-2014 | Templates Reserved for Cyrus Amiera™ | © Designed by Nurulchumel | All Rights Reserved™