Wednesday 21 November 2012

Buat Duit Dengan Beutskin Essence

Assalamualaikum w.b.t

Tahu tak? Hanya dengan consume dan jual Beutskin Essence mampu jana pendapatan berangka-angka? Actually aku dulu hanya pengguna Beutskin Essence je. After 3 month baru la tergerak hati nak ceburkan diri dalam bisnes SNE Marketing ni. Memula pon memang aku xberani sebab aku xpernah join biz yang jenis camni. Tapi tu la, kuatkan semangat dan dapatkan guide dari upline alhamdulillah membuahkan hasil.
.
Bermula dengan income 3 angka di bulan pertama, 4 angka di bulan kedua dan di bulan ketiga alhamdulillah menjejak 5 angka. Ye, saya baru join biz ni 3 bulan :) Tapi tak mustahil kan? Kalau kita focus dan buat betul2 insyaallah hasilnya mampu buat kita tersenyum. Jangan risau, biz ni xde tipu2. :)
.
Di samping sihat, cantik poket pon mabeles. Hehehehe. Di usia saya 26 tahun, boleh beli ape je yang diidamkan, boleh bagi lagi duit bulan2 pada mak abah, duit belanja adik, bayar kereta n etc sangat la best. Tidak terbeban langsung dan tidak membebankan suami. Nak shopping anytime je. Nak tuka gadget anytime jugak. Uolls xnak ke? Waa sangat rugi taw :) Bersusah2 dulu bersenang2 kemudian. 
.
Aku ade sorang stokis ni student lagi taw. Tapi dia mampu buat biz start from Zero to Hero. Skang masuk bulan kedua dan mampu jana income 4 angka sebulan. Syabas! :)
 
- Pengguna setia Beutskin Essence & SNE Kapsul -
.
Nak tau lebih lanjut mengenai peluang perniagaan ini? Jom set appointment dengan saya. Seluruh Malaysia sangat2 dialukan. Yang penting serius :) SMS/Whatsapp HOTLINE 019-3314022

Photobucket

No comments:

Copyright 2013-2014 | Templates Reserved for Cyrus Amiera™ | © Designed by Nurulchumel | All Rights Reserved™